Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
S pojišťovnou Allianz jsme uzavřeli pojistnou smlouvu o povinném ručení a dále připojištění mimo jiné pro případ vandalismu. Nejsem pojišťovací makléř, tedy nebudu zde hodnotit naplnění pojistných podmínek stanovených pojišťovnou, předpokládali jsme odborníky na straně pojišťovny. Nicméně po nahlášení škody - škrablý celý bok auta - nám pojišťovna pojištění potvrdila a zaslala pokyn, ať auto dáme do jejich smluvního servisu. V servisu vyměnili (v souladu s rozpočtem schváleným pojišťovnou) celé dveře auta. My jsme zaplatili spoluúčast a auto si odvezli. Pojišťovna po zhlédnutí faktury prohlásila, že pojistné plnění nám v tomto případě nenáleží. Následně při reklamaci nejen, že vůbec nereagovali na naší výtku k jejich nepředvídatelnému jednání, ale dokonce nám neobratně zaslali nesmyslnou odpověď - zkopírovaný text vztahující se k úplně jiné škodné události. Než přistoupíme k soudnímu řešení sporu, chtěli bychom dát pojišťovně šanci k nápravě.
Povinné ručení, připojištění pro případ vandalismu
Zodpovědný přístup zaměstnanců pojišťovny, vyplacení pojistného plnění pro účel opravy vozidla a omluva
|
Tweet |