Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43839Zpětné zamitnuti výplaty pojistného plnění - připojištění pro případ vandalismu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2020, před 4 lety

Lenka Kukuča

Znění stížnosti

S pojišťovnou Allianz jsme uzavřeli pojistnou smlouvu o povinném ručení a dále připojištění mimo jiné pro případ vandalismu. Nejsem pojišťovací makléř, tedy nebudu zde hodnotit naplnění pojistných podmínek stanovených pojišťovnou, předpokládali jsme odborníky na straně pojišťovny. Nicméně po nahlášení škody - škrablý celý bok auta - nám pojišťovna pojištění potvrdila a zaslala pokyn, ať auto dáme do jejich smluvního servisu. V servisu vyměnili (v souladu s rozpočtem schváleným pojišťovnou) celé dveře auta. My jsme zaplatili spoluúčast a auto si odvezli. Pojišťovna po zhlédnutí faktury prohlásila, že pojistné plnění nám v tomto případě nenáleží. Následně při reklamaci nejen, že vůbec nereagovali na naší výtku k jejich nepředvídatelnému jednání, ale dokonce nám neobratně zaslali nesmyslnou odpověď - zkopírovaný text vztahující se k úplně jiné škodné události. Než přistoupíme k soudnímu řešení sporu, chtěli bychom dát pojišťovně šanci k nápravě.


Produkt

Povinné ručení, připojištění pro případ vandalismu


Požadované řešení

Zodpovědný přístup zaměstnanců pojišťovny, vyplacení pojistného plnění pro účel opravy vozidla a omluva


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému