Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#43847Neuznaná reklamace obuvi značky Puma

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2020, před rokem

Jakub Koreček

Znění stížnosti

Dobrý den,
cca před necelým rokem (20. 9. 2019) si přítelkyně zakoupila boty značky Puma. Boty byli opravdu standardně používány (chození do práce, na nákupy - ve městě).

Poškození vzniklo na obou botách – v horní oblasti palců nohy se prošoupala látka.

Reakce prodávající je nevhodně zvolená velikost obuvi a nadměrné užívání obuvi. – obojí absolutně vylučujeme!

S vyjádřením nesouhlasíme už jen proto, že mám 3 roky podobný typ bot z Lidlu za 299 Kč, ve kterých jsem provozoval i sportovní aktivity, a vůbec se k ním chovám jak chlap a nepečuji o ně jak má přitelkyně o boty, z čehož soudíme, že jsou boty vadným výrobkem.


Produkt

Puma


Požadované řešení

Rádi bychom vyměnili obuv za jiný typ či zádost vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2020 10:54, před rokem

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 23:24, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.