Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#43921Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

45 minut 53 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2020, před 4 lety

Natálie Nováková

Znění stížnosti

Dne 13.7. mi mel byl odeslan balicek, do dnesniho dne ( 24.7.) se balicek nepohnul (sledovani zasilek). Odesilatelka zasla na postu, ze ktere balicek odesilala, a pani za prepazkou ji rekla,ze je balik nekde na centralni tridicce v ostrave. Pak jsem tedy ja volala na ostravskou centralni tridicku, kde mi bylo sdeleno, ze je to nesmysl, protoze ostrava ke me baliky nedorucuje. Volala jsem tedy ja na postu, ze ktere byl balik odesilan, pani mi nepoprala ani dobry den,jen rekla "prosim" a byla velmi ale velmi neprijemna a nehodlala vyresit muj problem. Ale to odbocuju.
Nakonec se mi dostala informace, ze mam pockat do patku a pote podat reklamaci ikdyz byl balik odesilan doporucene. Prijde mi celkem dost dlouha doba ( 11 dni) na to, aby se balik vubec nepohnul z mista. Takze odesilatelka jde podat dnes reklamaci a ja uz o balik nestojim. Jsem zvedava jak tento problem vyresi. Pres ceskou postu uz nikdy nic v zivote :))


Požadované řešení

Pozaduju od odesilatelky vraceni penez, s cimz nema problem, protoze chape mou situaci, za balik jsem zaplatila 700 kč. A od ceske posty ocekavam, ze se zacne chovat normalne a dorucovat baliky jak ma. Neni to poprve, kdy na balik cekam nesmyslne dlouho!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému