Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44037Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2020, před 6 měsíci

Iveta Švarc

Znění stížnosti

Nedoručili balík, SMS přijela že balík budou doručovat a nik nepřijel. Když jsem tam telefonovala, bylo mi řečeno, že na druhý den budou doručovat opět. A zas nic. Sledování balíku dopadlo tak, že napsali nik nebyl přítomen, co je lež. Jednoduše katastrofální služba. Nikdy víc.Svarc


Požadované řešení

Doručení balíku!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2020 09:35, před 6 měsíci

Pokud nebyla doručovací služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 12:18, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.