Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44077Neochota

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2020, před 4 lety

Petr Bartík

Znění stížnosti

Pokaždé ten samý problém. Jelikož jsme dopoledne v práci, chceme dostávat zásilky odpoledne domů. Volají dopoledne, že odpoledne to nejde, tak to objednám do práce, kde se dělá do 14,00 hod, a volají okolo 16:00 hodiny. Tak už nevím. A když přijde šofér, tak je nepříjemný, drzý a neochota sama o sobě. Takže začnu asi vybírat firmy, ne podle ceny zboží, ale podle dopravce. Kdo zaměstnává takovéto neochtné lidi, tak zaslouží krach.


Požadované řešení

Doručení, způsobu a času dodání zásilky v termínu, kdy je zákazník doma. Píše se telefon.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému