Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#44084Balíčky z aliexpresu - nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2020, před 4 lety

Nikola Chmelenská

Znění stížnosti

dobrý den, asi každý si v dnešní době objednává balíčky z Číny, především kryty na telefon,ochranné sklo apod. Mam objednaných 5 věci, kryty a ochranné skla. A už jsou to 2 měsíce a věci stále nedorazili. Paní pošťačka co u nás chodí,tak nám vždy tyhle věci házela přes vrata nebo do tašky a pověsila je na vrata do dvora. A nedávno co teda jeden balíček přišel, strčila ho do roury od schránky,zazvonila a odešla. Nebýt toho,že mamka byla doma a šla ho vyndat,tak balíček ani nemám. Paní pošťačka mohla počkat jestli někdo vyjde ven a, kdyby ne tak to mohla hodit za vrata. Vsadím se,že o dalších balíčkách ani vědět nebudu, protože to z té schránky může kdokoliv v ulici vytáhnout..


Produkt

6 krytů na telefon a 4 ochranné skla.


Požadované řešení

Prosila bych, aby buď paní pošťačka počkala jestli někdo vyjde ven a pak toho hodila za vrata a nebo to pověsila do tašky na vrata do dvora a nebo rovnou hodila za ty vrata, 400Kč není úplně málo a akorát takhle o věci a o peníze člověk zbytečně kvůli pošťačce přijde.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému