Počet nahlášených stížností: | 1194 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 5 |
Objednal jsem zboží v eshopu v úterý. Způsob dopravy: "PPL Private na adresu v ČR (1-2 dny)" za 99,- a ve čtvrtek mi volají, že doručení bude v paték. Ráno SMS, že se bude doručovat mezi 12-14. Ve 12:20 mám zmeškaný hovor( i přesto že jsem doma a nikdo nezvonil), řidiči jsem volal 3x nazpět plus 2 smsky a nic. V 13:30 SMS, že si mam zasilku vyzvednout v parcelshopu. Línej rozvažeč končí asi v práci 13:30 v pátek a ani nebere telefony a nereaguje. To už je po řetí takovýto zážitek s PPL. Tedy PPL NE! Lepší pošta, vím kam jít a nemusím čekat na sms v jakém ppl parcelshopu na jaké adrese si mám vyzvednout zboží.
zasilka cislo 40554141190
vyhodit rozvažeče, zrušit ppl
|
Tweet |