Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44093TRAGEDIE je PPL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2020, před 4 lety

Pavel Nechanský

Znění stížnosti

Objednal jsem zboží v eshopu v úterý. Způsob dopravy: "PPL Private na adresu v ČR (1-2 dny)" za 99,- a ve čtvrtek mi volají, že doručení bude v paték. Ráno SMS, že se bude doručovat mezi 12-14. Ve 12:20 mám zmeškaný hovor( i přesto že jsem doma a nikdo nezvonil), řidiči jsem volal 3x nazpět plus 2 smsky a nic. V 13:30 SMS, že si mam zasilku vyzvednout v parcelshopu. Línej rozvažeč končí asi v práci 13:30 v pátek a ani nebere telefony a nereaguje. To už je po řetí takovýto zážitek s PPL. Tedy PPL NE! Lepší pošta, vím kam jít a nemusím čekat na sms v jakém ppl parcelshopu na jaké adrese si mám vyzvednout zboží.


Produkt

zasilka cislo 40554141190


Požadované řešení

vyhodit rozvažeče, zrušit ppl


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému