Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:958
Z toho za letošní rok:233
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44093TRAGEDIE je PPL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2020, před 2 měsíci

Pavel Nechanský

Znění stížnosti

Objednal jsem zboží v eshopu v úterý. Způsob dopravy: "PPL Private na adresu v ČR (1-2 dny)" za 99,- a ve čtvrtek mi volají, že doručení bude v paték. Ráno SMS, že se bude doručovat mezi 12-14. Ve 12:20 mám zmeškaný hovor( i přesto že jsem doma a nikdo nezvonil), řidiči jsem volal 3x nazpět plus 2 smsky a nic. V 13:30 SMS, že si mam zasilku vyzvednout v parcelshopu. Línej rozvažeč končí asi v práci 13:30 v pátek a ani nebere telefony a nereaguje. To už je po řetí takovýto zážitek s PPL. Tedy PPL NE! Lepší pošta, vím kam jít a nemusím čekat na sms v jakém ppl parcelshopu na jaké adrese si mám vyzvednout zboží.


Produkt

zasilka cislo 40554141190


Požadované řešení

vyhodit rozvažeče, zrušit ppl


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2020 20:34, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2020 01:48, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.