Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:419
Z toho za letošní rok:45
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 167 stížnostech.

#44099Reklamace ojetého vozu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2020, před 2 měsíci

Martin Janik

Znění stížnosti

Dobrý den z přítelkyni jsme v aaa šrot koupil Ford focus 2AB 6936 při zkušební jízdě nás pan navigoval za aaa na takovou polní cestu samozřejmě musel vědět závadu na autě na cestě se nedalo jet ani 50/h vše se nám zdálo být v pořádku řekli jsme si Teda že auto koupíme po vyřízení všech papíru jsme vyrazili po asi 5 km po překročení 70km/h auto celé vyplo nejspíš do nouzáku za 20 km nám to udělalo 5x přijeli jsme zpátky do aaa a po dlouhém nepříjemném domlouvanim jsme napsali reklamaci po 2 týdnech telefonát z aaa že reklamace nebyla uznána i když klíče mám u sebe a nikdo na auto nekoukal docela dobrý přístup budeme řešit soudem a přes TV Nova je to skrytá vada nejspíš řidiči jednotka na motoru....predem díky za odpověď


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2020 20:33, před 2 měsíci

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Pokud bude reklamace zamítnuta, doporučujeme vyzvat autobazar k podání odůvodnění, proč reklamaci neuznal. Bude-li autobazar argumentovat, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí kupující na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce neprokázal, že kupující o vadě věděl. Bude-li argumentovat tím, že vada vznikla běžným opotřebením, pak lze požadovat prokázání této skutečnosti. Pokud má autobazar takové vyjádření ze servisu, může spotřebitel toto vyjádření servisu rozporovat vyjádřením znalce. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel také právo na proplacení nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace vynaložit (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2020 16:20, před měsícem

Vážený pane Janiku,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Pokud se jedná o vůz koupený na jméno p. Moučková, podle mých informací bylo provedeno storno obchodu. Věc by tak měla být již vyřešena.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 10:36, před 13 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.