Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#44102Vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2020, před 4 lety

Adéla Hovorková

Znění stížnosti

Dne 28.5.2020 jsem si zakoupila voucher na Slevomatu na pobyt ve Vinařství U Kapličky platný do 30.6.2020. V den zakoupení voucheru jsem e-mailem kontaktovala Vinařství, zda mi vytvoří rezervaci od 26.6.-28.6.2020. V ten den mi ještě odpověděli, ze mají volne pokoje a rádi rezervaci vytvori, ať jim napisu jméno na koho bude rezervace a telefonní cislo. Ihned jsem na e-mail odpověděla a zaslala jsem jméno a telefon a tím jsem brala rezervaci potvrzenou. Den před odjezdem 25.6. jsem telelefonovala s vinarstvim, kde mi oznámili, ze mi zadnou rezervaci nevytvorili a ze mají obsazené pokoje. Bylo mi receno, ze to mám řešit pouze přes slevovy portál Slevomat. Na Slevomat se nedalo ani do současné doby neda zatelefonovat z důvodu linky mimo provoz. Řešila jsem to tedy přes e-mail, kde jsem se dočkala odpovědi až po tydnu, kdy už byl voucher neplatný. Paní ze slevomatu mi stále píše, ze mi nedokáže pomoci a jen co pro mě muže udělat je to, ze refunduje kredity. Což znamená, ze z kreditu 5000,-Kč, kterou jsem za pobyt zaplatila mohu využít 20% z mé budoucí objednávky, tudíž bych musela zaplatit 25.000,-Kč, aby se mi celá částka vrátila. S refundací nesouhlasím, když vina není na mé straně.


Produkt

Pobyt Vinařství U Kapličky


Požadované řešení

Vrácení celé částky na účet nebo náhrada jiného termínu ve vinařství


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému