Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.5.2020 jsem si zakoupila voucher na Slevomatu na pobyt ve Vinařství U Kapličky platný do 30.6.2020. V den zakoupení voucheru jsem e-mailem kontaktovala Vinařství, zda mi vytvoří rezervaci od 26.6.-28.6.2020. V ten den mi ještě odpověděli, ze mají volne pokoje a rádi rezervaci vytvori, ať jim napisu jméno na koho bude rezervace a telefonní cislo. Ihned jsem na e-mail odpověděla a zaslala jsem jméno a telefon a tím jsem brala rezervaci potvrzenou. Den před odjezdem 25.6. jsem telelefonovala s vinarstvim, kde mi oznámili, ze mi zadnou rezervaci nevytvorili a ze mají obsazené pokoje. Bylo mi receno, ze to mám řešit pouze přes slevovy portál Slevomat. Na Slevomat se nedalo ani do současné doby neda zatelefonovat z důvodu linky mimo provoz. Řešila jsem to tedy přes e-mail, kde jsem se dočkala odpovědi až po tydnu, kdy už byl voucher neplatný. Paní ze slevomatu mi stále píše, ze mi nedokáže pomoci a jen co pro mě muže udělat je to, ze refunduje kredity. Což znamená, ze z kreditu 5000,-Kč, kterou jsem za pobyt zaplatila mohu využít 20% z mé budoucí objednávky, tudíž bych musela zaplatit 25.000,-Kč, aby se mi celá částka vrátila. S refundací nesouhlasím, když vina není na mé straně.
Pobyt Vinařství U Kapličky
Vrácení celé částky na účet nebo náhrada jiného termínu ve vinařství
|
Tweet |