Společnost


INTERNET PORTAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#44147Zruseni predplatneho

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2020, před 12 měsíci

Denys Kozachok

Znění stížnosti

Dobry den,prosim o pomoc se zrusenim predplatneho a uctu na strankach flirtkontakt.cz.Predem dekuji


Požadované řešení

Zruseni predplatneho a smazani uctu ze stranek


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 17:06, před 11 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti Internet portal s.r.o. (dostupné z: https://flirtkontakt.cz/p/obchodni-podminky/) je stanoveno v čl. 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.

Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2020 13:13, před 11 měsíci

Dobrý den.

Uživatel nám poslal požadavek o zrušení předplatného na podporu naší stránky. Následně byl obeznámen s konkrétním postupem ohledně odstoupení od smlouvy. Uživatel byl upozorněn, že je potřebné postupovat podle obchodních podmínek a byli mu také odeslány konkrétní články týkající se odstoupení od smlouvy.
Oznámení na podpoře není odstoupení od smlouvy podle obchodních podmínek, s kterými uživatel souhlasil při registraci.

Odstoupení od smlouvy - výpověď jsme od uživatele neodrželi a to ani na naší adrese uvedené v článku 2., ani na našem emailu uvedeném v článku 13. obchodních podmínek.

Předplatné jsme na základě této stížnosti ukončily a profil vymazali. Stížnost považujeme za bezpředmětnou.

Flirtkontakt.cz


Denys Kozachok

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.9.2020 08:43, před 11 měsíci

Hodnocení: