Společnost


IRSnet CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44251Špatný postup při změně termínu akce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2020, před 4 lety

Michaela Hromádková

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás s žádostí o pomoc s vyřešením situace, která nastala následkem koronaviru, abych zjistila, na co mám-nemám nárok.
Na začátku roku jsem si zakoupila vstupenky na představení Cavewoman v Liberci, původní plánovaný termín 2.6.2020. Tento termín byl změněn na 30.9., nicméně mi nikdo nedal vědět o změně termínu (ve kterém se z důvodu porodu nemohu účastnit). Podařilo se mi změnu termínu zjistit proaktivním způsobem, proto jsem žádala o storno vstupenek, nicméně jsem neobdržela žádnou odpověď (viz níže).

...............
MH 3. června 2020 13:32
Komu: obchod@ticketportal.cz
Dobrý den, prosím o storno těchto vstupenek - v náhradním termínu se nemohu zúčastnit (termín porodu mám na konci září).
Prosím o vrácení peněz na účet číslo xxx-xxxxxxxxx/0100.
Předem děkuji
S pozdravem,
MH
.................
S odstupem času jsem, vzhledem k nulové reakci obchodu, kde jsem vstupenky zakoupila, přeposlala email na reklamační oddělení Ticket Portalu. Chtěla jsem také zavolat, ale na webových stránkách není uvedeno žádné telefonní číslo.

.........
Dobrý den, paní H,
je mi líto, ale email ze dne 3.8. je první, který jsme od Vás obdrželi. Z emailové adresy: obchod@ticketportal.cz odcházejí pouze informace zákazníkům o realizovaných objednávkách a není tedy komunikačním kanálem.
Veškeré informace naleznete po celou dobu pod tímto odkazem: https://www.ticketportal.cz/Article/6353, včetně podrobnějších informací a vysvětlivek https://www.ticketportal.cz/Article/6301 k danému stavu uvedenému v seznamu u konkrétního Vámi hledaného dne a akce.
Co se týká telefonních čísel, tak je mi líto, ale komunikujeme se zákazníky výhradně prostřednictvím emailů a online chatů. Veřejnými telefonními linkami nedisponujeme.

........
Na email jsem reagovala, že bych ráda i tak vstupenky stornovala, protože mě nikdo o postupu neinformoval, nicméně jejich reakce byla taková, že nyní nemám nárok a musím případně zkusit přes pořadatele akce.

Já osobně jsem přesvědčená, že mám na vrácení peněz nárok, proto se obracím na Vás a prosím o potvrzení/vyvrácení a případně jaký postup bych měla nyní následovat?
Předem děkuji za informaci,
S pozdravem,
MH


Produkt

Vstupenky na akci Cavewoman v Liberci 2.6.2020


Požadované řešení

Storno vstupenek a vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému