Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#44276Neoprávněné naúčtované SMS

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2020, před 5 měsíci

Martin Šefčík

Znění stížnosti

Můj syn využívá telefon a společnost Dimoco Europe mu naúčtoval neoprávněně platby za 4 SMS ve výši 400 Kč. Ostuda, že se takto okrádají i malé děti. Žádám o vrácení peněz.


Produkt

SMS


Požadované řešení

Vrácení penětz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2020 14:37, před 5 měsíci

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2020 10:31, před 5 měsíci

Dobrý den,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
DIMOCO Team


Martin Šefčík

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2020 18:23, před 5 měsíci

Kontaktoval jsem info-cz@mobileinfo.biz, kde mi přislíbili navrácení peněz a službu deaktivovali, což jsem provedl i sám u O2. Nyní čekám na vrácení peněz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2020 10:24, před 3 měsíci

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2020 14:54, před 3 měsíci

Ahoj,
pokud jsme obdrželi informace od MPSC, uživatel již obdržel vrácení peněz od poskytovatele služeb.
S pozdravem,
Tým DIMOCO


Martin Šefčík

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.10.2020 20:21, před 3 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vyřízení, peníze vráceny.