Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Obracím se na Vás opět, ohledně nevyúčtování za elektřinu.Poslední vyúčtování bylo provedeno 31.12 2018. Následně byla babička převedena k nějaké společnosti Zelená elektřina s.r.o. a to od 1.8 2019.Bylo ji to sděleno dopisem spolu s platebním kalendářem a sdělením že bude vše vyúčtováno ,dodnes nic ani od druhé společnosti Zelená elektřina což 1.8 2020 bylo již rok.Nikdo nekomunikuje ani na telefonu,pošta se vrací.Nyní asi 2 měsíce je zpět u Inogii, jak byla před tim, než ji zlákal podomní prodejce na velké výhody.Nikdo neměl snahu ani přijít opsat elektroměr a zjistit stav.Babička bohužel internet nemá a už vůbec tomu nerozumí.Navíc měla před měsícem další těžký infarkt,a takovéhle starostí ji vůbec na zdraví nepřidají.
Prosím o pomoc a zjištění dané situace. Proč nedochází opětovně k vyučtování .Děkuji Šindelářová
|
Tweet |