Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#44442Reklamace - BEZ REAKCE!!!!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2020, před 2 měsíci

Simona Klusová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 21.8.2019 jsem přes internet zakoupila u Fidemia Group s.r.o. Hoverboard standard grafitty - yellow (1604) viz faktura níže.
Bohužel cca po měsíci přestal fungovat. Na mou reklamaci, kterou jsem zaslala několikrát, bohužel stále nikdo nereaguje. Přesto zkouším firmu kontaktovat znova a znova. Ani pod důrazným varování, že dám vše k soudu firma nereaguje!
Dávám firmě šanci svou chybu napravit a požaduji vrácení peněz.

Důvod reklamace: Hoverboard se při plném nabití zapne, rozsvítí, spustí se zvukový signál, ale nejede.

Děkuji za odpověď


Produkt

Hoverboard standard grafitty - yellow (1604)


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 22:27, před měsícem

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2020 09:38, před 15 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.