Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.5.2020 jsem v obchodě Sportsdirect.com (areál Ikea) zakoupil pro dceru sportovní obuv. Ty předchozí boty dlouho nevydržely, proto jsme tentokrát vybrali mnohem dražší značkové boty PUMA.
Bohužel již během pouhých dvou měsíců se podšívka bot začala trhat na patě a u malíčku. Ihned jsme šly tedy boty reklamovat. Bohužel po 14ti dnech tuto reklamaci prodejce zamítnul s tím, že se jedná o mechanické poškození z důvodu, že nebyla bota na noze pevně zafixována, čímž došlo k poškození.
S tím ale rozhodně nesouhlasím, protože dcera samozřejmě boty vždy pevně zavázala. Přesto k poškození došlo již při 2-měsíčním standardním používání.
Boty Puma Carina Suede Lds
Vzhledem k tomu, že se evidentně jedná o nedodržení očekávané jakosti bot a tudíž výměna bot by nepomohla, protože by se závada po dvou měsících znovu projevila, tak žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |