Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#44502Prodává co nemá

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2020, před rokem

Svatopluk Blecha

Znění stížnosti

Zakoupil jsem zboží kde byla dostupnos 2 týdny ale obratem mi napsali že to nemají že mi můžou nabídnout podobný ale o skoro 2000Kč dražší ale abych nebyl nebyl smutný tak mi nabídli slevu 92 Kč!!!
Navíc to zboží stále prodávají i když ho nemohou dodat, používají to pouze jako vábničku na zákazníky aby jim vnutili drahé ležáky.


Produkt

procesor Ryzen 3300X


Požadované řešení

Aby se zamysleli a nědělali ze zákazníků pitomce


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 14:15, před rokem

Nabídka na uzavření kupní smlouvy učiněná při podnikatelské činnosti reklamou je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 17:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.