Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:391
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 70 stížnostech.

#44526Shnilá mrkev

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2020, před 8 měsíci

Dita Kloudová

Znění stížnosti

Koupila jsem v Kauflandu mrkev 16 kg.
Až u pokladny jsem si všimla, ze některé sáčky jsou mokré a mrkev shnila. Zboži jsem zběžně přebrala a dva sáčky "akční" mrkve jsem nechala slečně pokladní. Zbytek zaplatila a šla čekat na odvoz domu. Jsem sama se třema dětmi, ale občas se mi podaří domluvit odvoz nákupu. Odvoz přijel, dovezl nás domů a musel jet pryč. Kdyby nemusel, jela jsem se zbožím hned zpět, protože veškerá mrkev, co jsem zakoupila byla shnilá nebo aspoň částečně nahnilá. Vybalila jsem ji, vykrájela co se dalo a dala do ledničky v naději, že se hniloba zastaví. Nestalo se tak, takže z 14 kg mi zůstala použitelná tak dvě kila.
Člověk spoléhá na to, že v Kauflandu je vše čerstvé, jak praví reklama, ve spěchu si v klidu nakoupí a doma ho čeká takové rozčarování.
Mám to poučení pro příště. Určitě už si dám větší pozor, co dávám do košíku.


Produkt

Mrkev 1 kg balená


Požadované řešení

vrácení peněz, účtenku mám


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 08:38, před 8 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2020 12:27, před 8 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2020 19:32, před 7 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Dita Kloudová

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.9.2020 08:16, před 7 měsíci

Stížnost je vyřešená vstříctností společnosti Kaufland. Děkuji za toto vyřešení a doufám, že mé nakupování tady bude nadále spokojené.