| Počet nahlášených stížností: | 187 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, rovněž se potýkám se společností Content for mobile, kdy mému synovi přišlo několik sms zpráv o objednání předplatného. O2 se k tomu postavilo odmítavě, že nárokovat platbu zpět mám u poskytovatele :( Prosím o nějaké další zkušenosti, po blokaci těchto sms ze strany O2 Vám pořád chodí tyto smsky, nebo jakým způsobem se Vám podařilo předplatné zrušit? Vždyť o této společnosti na internetu (kromě stížností) není ani zmínka, vůbec tedy nechápu, jaké služby nabízí, případně jak s nimi komunikovat. Nehodlám ale platit za něco, co jsme si neobjednali, nic nepotvrzovali.
Content for mobile - jaká služby to je, ani nevím
V tuto chvíli potřebuji vědět, jak službu zrušit, na základě zkušenosti ostatních poškozených, případně, jak řešit nárok na vrácení peněz zpět, můžeme i společnou formou.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.