Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#4456Zapakatel.cz, Spojka Group s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2014, před 10 lety

Zdena Kolářová

Znění stížnosti

Zakoupený poznávací zájezd do Turecka (pro 2 osoby- termín 3.10.-10.10.2014) se dle informace WOW Travem GmbH neuskuteční z důvodu neuhrazené platby od ZAPAKATEL.cz
Potvrzení o přijetí platby od Spojky Group.s.r.o.ve výši 7 898,-Kč ze dne 11.02.2014 mám.
Zároveň mi byly zaslány i 2 x vouchery a PIN.
20.února mi byl zaslán mail z cestovní kanceláře s tím, že u nich mám zakoupený zájezd a posílala jsem jim č.vouceru s Pinem.
Týden před odletem, když jsem požádala dceru o zjištění stavu, která žije poblíž ces.kan.v Německu nám bylo sděleno, že žádný zájezd se nekoná a máme se obrátit na info@brana slev.cz
Nikdo rereaguje.


Produkt

poznávací zájezd do Turecka č.voucheru 166630402, 498077347 odlet 3.10.2014


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému