Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 20 |
Dne 27.6. 2020 jsme koupili auto u AAA auto. Bylo týden v provozu, kdy špatně startovalo a následně startovat přestalo úplně. Volali jsme do bazaru, kde nám řekli, ať se obrátíme na autorizovaný servis. To jsme udělali. V servisu auto měli měsíc, protože nevěděli čím to je, také to nemohli nastartovat. Po měsíci jsme dostali papír o vadách automobilu. Ten jsme dovezli do AAA auto, kde nám řekli, že tato vada je 100% na reklamaci, že to je vada auta. A následně po přijetí "rozhodnutí" přišlo, že stejně vadu zamitaji, že o stavu věděl. Přitom to nebylo "jak vědět". Cena auta 100 000 a cena opravy ca 70 000.
Jak se bránit, pokud v autobazaru říkali, že to na reklamaci 100% je? (jedna se o vadu na motoru)
Pokud dle papíru auto na reklamaci je, měla by být kladné vyřízena a ne ji zamítnout, jen aby si nemuseli hradit opravu sami
|
Tweet |