Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#44645Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2020, před 4 lety

Kristýna Plšková

Znění stížnosti

Dne 27.6. 2020 jsme koupili auto u AAA auto. Bylo týden v provozu, kdy špatně startovalo a následně startovat přestalo úplně. Volali jsme do bazaru, kde nám řekli, ať se obrátíme na autorizovaný servis. To jsme udělali. V servisu auto měli měsíc, protože nevěděli čím to je, také to nemohli nastartovat. Po měsíci jsme dostali papír o vadách automobilu. Ten jsme dovezli do AAA auto, kde nám řekli, že tato vada je 100% na reklamaci, že to je vada auta. A následně po přijetí "rozhodnutí" přišlo, že stejně vadu zamitaji, že o stavu věděl. Přitom to nebylo "jak vědět". Cena auta 100 000 a cena opravy ca 70 000.
Jak se bránit, pokud v autobazaru říkali, že to na reklamaci 100% je? (jedna se o vadu na motoru)


Požadované řešení

Pokud dle papíru auto na reklamaci je, měla by být kladné vyřízena a ne ji zamítnout, jen aby si nemuseli hradit opravu sami


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému