Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
V XXXLutz byla při stěhování objednána rozkládací sedačka, a zrovna u rozkládací části (dřevěný rám, matrace, kolečka) je prasklá část rámu, na kterou se montují kolečka. Reklamace, vč. foto, byla podána přes formulář na stránkách XXXLutz v první polovině července. Po měsíci čekání jsem volal na zákaznickou linku s dotazem ke stavu reklamace a byl jsem ujištěn, že se to řeší. Tento týden (měsíc a půl po nahlášení reklamace) mě kontaktovali z XXXLutz s tím, že si můžu vyzvednout novou součástku a vrátit starou. V sobotu ráno jsem jel 30km do Prahy, abych zjistil, že místo celého dílu mi chtěli zastrčit dřevěný rám, samotný bez matrace a bez kovových držáků na matraci. Asi dle představ reklamačního technika jsem měl odmontovat matraci a měkkou část rámu a přimontovat k novému dřevěnému rámu. Bez truhlářských znalostí a speciálních nástrojů bych to ani nedokázal, a tento rám jsem odmítl převzít. Zároveň hlásím totální neochotu při řešení reklamace a ignoranci personálu.
Sedací souprava JOY, číslo výrobku 2991001401
Reklamaci zvou řeším s XXXLutz a požaduji od nich kromě výměny vadného kusu kompenzaci ve výši 25% ceny sedací soupravy. Zároveň chci upozornit na velký problém s řešením reklamací u tohoto obchodu a příšerný zákaznický servis. Nikomu nedoporučuji tam kupovat větší nábytek, a už tam nikdy nic nekoupím. Když jsem se zeptal v zákaznickém servisu, kam můžu nahlasit svou nespokojenost se serivsem, bylo mi řečeno, že můžu poslat mail (přitom paní zjevně nezajimalo to, že se chci postěžovat a ani neřekla na kterou emailovou adresu můžu stižnost poslat).
|
Tweet |