Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Přes reklamační oddělení se přes dva měsíce marně snažím domoci zaslání přislíbeného náhradního dílu č. 2 dělící stěny Xora. Reklamace byla schválena 15. 6., dle posledních informací měl díl na sklad dorazit v termínu 3.-17.8., a poté být expedován. K doručení však nedošlo a přes opakované snahy domoci se jakýchkoliv informací o stavu reklamace, je naprosto nemožné navázat s reklamačním či zákaznickým oddělením kontakt. Přes opakované výzvy nikdo od 3. 8. nereaguje. Produkt je pochopitelně plně uhrazen, jednání XXXLutz proto považuji za více než nesolidní.
DĚLICÍ STĚNA Xora bílá - díl č. 2, číslo produktu 0421000102
Zaslání náhrady za poškozený díl. Ocenila bych též vstřícnější komunikaci se zákazníkem a vůbec dodržování etického kodexu, jímž se společnost honosí.
|
Tweet |