Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44690Neplnění uznané reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2020, před 4 lety

Lucie Jahodářová

Znění stížnosti

Přes reklamační oddělení se přes dva měsíce marně snažím domoci zaslání přislíbeného náhradního dílu č. 2 dělící stěny Xora. Reklamace byla schválena 15. 6., dle posledních informací měl díl na sklad dorazit v termínu 3.-17.8., a poté být expedován. K doručení však nedošlo a přes opakované snahy domoci se jakýchkoliv informací o stavu reklamace, je naprosto nemožné navázat s reklamačním či zákaznickým oddělením kontakt. Přes opakované výzvy nikdo od 3. 8. nereaguje. Produkt je pochopitelně plně uhrazen, jednání XXXLutz proto považuji za více než nesolidní.


Produkt

DĚLICÍ STĚNA Xora bílá - díl č. 2, číslo produktu 0421000102


Požadované řešení

Zaslání náhrady za poškozený díl. Ocenila bych též vstřícnější komunikaci se zákazníkem a vůbec dodržování etického kodexu, jímž se společnost honosí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému