Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4472Reklamace řešena opravou namísto výměnou

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2014, před 9 lety

Petr Jalůvka

Znění stížnosti

Začátkem srpna jsem po 2 měsícíh od koupě reklamoval tablet Asus Nexus 7. Nefungovaly u něj senzory pro otáčení obrazovky. Reklamaci jsem požadoval řešit výměnou za nový kus. Koncem srpna jsem byl informován o uznání reklamace a opravě tabletu. Byla vyměněna základní deska. Informoval jsem obchod mailem, že jsem požadoval výměnu za nový kus a protože byla reklamace řešena opravou, požadoval jsem vrácení peněz. Reakce od obchodu byla kladná a bylo mi řečeno, ať tablet pošlu spolu s dopisem o odstoupení od smlouvy zpět. Tablet jsem tou dobou ještě nepřevzal od dopravce, takže jsem jej pouze informoval, ať jej vrátí odesílateli a dopis o odstoupení poslal samostatně. Od té doby obchod nereagoval a dnes mi tablet opět dorazil (byl odeslán 26.9) a tablet jsem převzal. Já však stále trvám na vrácení peněz.


Produkt

Asus Nexus 7 2012 32GB


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému