Společnost


Dušan Kubík

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4477Reklamace čalouněné postele Emil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2014, před 9 lety

Věra Krotilová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 12.9.2014 jsem přebírala zásilku doručenou společností TOPTRANS, která byla mnou objednaná přes internet u společnosti DK-obchod. Na základě obchodních podmínek, které jsou uvedeny na internetových stránkách DK-obchodu (www.dk-obchod.cz) jsem provedla kontrolu obalu, který byl neporušen.Jednalo se o zásilku o hmotnosti 120 kg - 3 díly (čelo postele a 2x válenda o rozměru 187x105 cm). Doma při rozbalování jsme zjistili, že je konstrukce u obou dílů postele porušena.
Jedná se o porušenou bočnici postele, ke které se přidělává čelo postele a u druhého dílu je to na druhé straně. Zboží bylo špatně složeno na paletách. Po vložení na paletu se rozdrtili uvedené bočnice. Toto porušení bylo způsobeno chybným nakládáním zboží nebo při přepravě.

Ihned jsem kontaktovala svozové středisko Toptrans Trutnov na tel. 499397757 a také rozvozové středisko Praha na tel.272761785. Bohužel teď nevím přesně na jakém středisku mi sdělili, že mám kontaktovat přímo DK-obchod, kde se dozvím podmínky reklamace. Vzhledem k tomu, že DK-obchod přijímá hovory do 17:00 hod., nemohla jsem se už s nikým skontaktovat. Dne 13.9.2014 se se mnou skontaktovala paní Turinská z DK-obchodu a řekla mi postup reklamace.

Ihned jsme e-mailem poslala reklamaci na uvedené zboží.

Tato reklamace mi byla dnes zamítnuta společností DK-obchod z důvodu nedodržení podmínek, které mi byly zaslány e-mailem až po telefonickém zkontaktování paní Turínskou z DK-obchodu, která mě informovala pouze o dodání zboží (datum a čas). O kontrole zboží při odběru nebyla žádná řeč. Bohužel jsem se k e-mailu nedostala. Bylo tam uvedeno, že si musím zkontrolovat obal/zboží.
Přitom, jak jsem již uváděla, bylo ve všeobecných podmínkách uvedeno pouze, že si musím zkontrolovat obal. To jsem provedla a bylo vše v pořádku.

Tímto jsem dodržela všeobecné obchodní podmínky ze strany spotřebitele.

Děkuji


Produkt

Faktura č. 1421006418, čalouněná postel Emil na míru


Požadované řešení

výměna nebo navrácení peněz s částkou 6.000,-- CZK


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému