Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#44770Navyseni ceny stejneho zajezdu pri cerpani Lex covid voucheru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2020, před 4 lety

Veronika Voborilova

Znění stížnosti

Dobry den,
Na srpen jsme meli zaplaceny letecky zajezd do Recka. Hotel z duvodu pandemie neotevrel a CK zajezd zrusila a nabidla alternativy, ktere neodpovídali pozadavkum na sluzby v ubytovani ktere nabizel puvodni hotel. Obdrzeli jsme Lex voucher a chteli vyuzit cerpani na rezervaci puvodniho hotelu na dalsi rok. CK hotel na r.2021 nabizi ovsem za vyrazne vyssi cenu, nez jsme zaplatili letos(Rozdil cca 10tis Kc). Rezervaci hotelu odmitaji potvrdit, i kdyz se jedna o stejny hotel, typ dopravy, pocet osob a termin (srpen) s argumentem, ze kvalita ubytovani je vyssi nez jsme meli rezervovano letos. V puvodni smlouve byl rodinny pokoj, ktery maji v nabidce take a v nabidce nejsou zadne dalsi sluzby navic. Jako alternativy nabizeji hotely s horsim zazemim pro rodiny nebo v jinych destinacich... Bulharsko, Turecko atd. Uroven ubytovani s poctem * zachovávají. Ma CK narok pozadovat v ramci cerpani voucheru za stejny hotel doplatek nebo je povinna mi zajezd rezervovat za puvodni zaplacenou castku i kdyz na dalsi rok ceny navysila? Komunikovala jsem emailem se zakaznickym centrem a rezervaci puvodniho hotelu v ramci cerpani odmitaji potvrdit, dle jejich informace se neshoduje typ ubytovani a musela bych 10tis navic doplatit, s cimz nesouhlasim. Nabizeji totozny produkt za vyssi cenu.
Dekuji za odpoved


Požadované řešení

Jako reseni navrhuji rezervaci stejneho hotelu na r.2021, ktery jsme meli zaplaceny letos nebo vraceni plne castky za zajezd.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému