Společnost


PINK FACTORY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:28
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44796Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2020, před 7 měsíci

Lenka Nováková

Znění stížnosti

Dobry den, 21.7.jsem objednala 4 nano rousky pres eshop na www.rousko.cz za celkem 1396,-. Bohužel jsem se nepodivala na recenze spolecnosti, i když to vetsinou dělám, ale nenapadlo mě, že by s tim byl problém. Objednávku jsem bohužel zaplatila.
Společnosti jsem dvakrát zasilala email s dotazem na vyřízení objednávky,ale vždy mi jen přišel email, kde v nazvu emailu bylo dopsano, že bylo předáno k vyřízení.v posledním emailu jsem je již žádala o zrušení objednávky a vrácení peněz, pokud nedojde k vyrizeni.
Opět se nic nedelo.

Zkoušela jsem i volat na uvedené číslo, ale nikdo to nezveda.
Děkuji
Lenka Novakova


Produkt

Nano rouska z nano vlákna s aktivním stribrem


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 14:11, před 7 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 13:38, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.