Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:418
Z toho za letošní rok:44
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 167 stížnostech.

#44807Technické průkazy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2020, před 22 dny

Ivo Sýkora

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 30.7.2020 jsem v pobočce Kolín, zakoupil Toyotu Auris R.z. 4AD 4709.
Do dnešního dne 4.9.2020 jsem neobdržel technické průkazy.
Po několika telefonátech, mě stále ubezpečovali operátoři, že moji informaci předají na příslušné oddělení.
Dokonce jsem musel jet do Kolína na evidenční prohlídku,a nechat ověřit plnou moc, na provedení převodu na mě.Uplynulo dalších 10 dní a doklady jsem neobdržel.
Zjednejte konečně nápravu.
Děkuji.
Ivo Sýkora


Požadované řešení

Chci konečně obdržet doklady ke koupenému vozidlu!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2020 00:37, před 22 dny

Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.

Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2020 16:47, před 10 dny

Vážený pane Sýkoro,
Vaši záležitost jsem prověřila a mám informaci, že jste si doklady již převzal. Vaše záležitost by měla být vyřešena. Omlouvám se za komplikace způsobené zdržením.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO


Ivo Sýkora

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.9.2020 19:57, před 10 dny

Hodnocení:

Komentář: Společnost AAA Auto, se vůbec nestarala o včasné dodání dokladů. Já sám, jsem musel vynaložit velké úsilí, abych potřebné doklady obdržel. Několikrát jsem volal operátora, ale výsledek byl nulový.Pobočka v Kolíně se vůbec o vyřešení nestarala.Já sám jsem musel jet do Kolína, aby se věci daly do pohybu.
Jejich přístupem k zákazníkovi, jsem velmi nespokojen. Hlavně ze strany manažera, jeho přístup je naprosto neprofesionální.