Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#44850Nesdělení všech informací, nemožnost se dopojistit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2020, před 4 lety

Naděžda Procházková

Znění stížnosti

Dne 7.11.2019 jsme uzavřeli smlouvu s Čedokem na zájezd na Madeiru+EVR Pojištění Evropa Complex (storno 30tis.Kč), cena za 2 os. cca 50 tis.Kč, záloha 17.680 byla uhrazena v 11/2019. V červenci (12.7.2020) nám CK volala, že se mění data letů, zda s tím souhlasíme. Zrovna jsme byli na dovolené a nebyl důvod se změnou nesouhlasit. Nyní se vše nahrává a stačí souhlas po telefonu. Ale pracovnice CK nám nesdělila, že pokud bychom nesouhlasili, tak nám CK vrátí peníze, v době COVID-19 je to dost podstatná informace. 24.7.2020 jsme uhradili doplatek zájezdu 31.898 Kč. Rovněž nám CK nesdělila, že od července poskytují Připojištění EXTRA pro případ COVID-19 (290 Kč/osobu), toto jsme náhodně zjistili až po uhrazení doplatku zájezdu. Okamžitě jsme se chtěli dopojistit, ale bylo nám sděleno,že to již nejde,že si to máme sjednat s pojišťovnou sami, přitom na stránkách CK je jasně uvedeno, že pokud se připojištění EXTRA sjednává dodatečně k již sjednanému cestovnímu pojištění, pojištění se hradí samostatně. Také pojišťovna sdělila,že připojištění již nelze sjednat. Tak kvůli 290,-Kč/os. můžeme přijít o 50 tis.Kč? Není to proti dobrým mravům?
Děkuji. N.Procházková


Požadované řešení

Možnost připojištění.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému