Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
VAROVÁNÍ PŘED ABSOLUTNÍ DYSFUNKCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU XXXLUTZ.
Ve skladu nám vydali jiné zboží - to se může stát. Problém byl, že od této chvíle s námi přestali komunikovat a objemnou zásilku si nebyly schopni vyzvednout ani po opakovaných urgencích.
V ten samý den, kdy nám vydali jiné zboží jsme na prodejně koupili lustr - vydali nám poškrábaný kus- vše jsem nafotil a odeslal přes e-formulář - bez odpovědi.
Z mého hlediska absolutní ignorace anebo neschopnost. Nic jiného to nemůže být.
I když mají hezké věci, tak z toho důvodu .budu preferovat ikeu, kde zákaznický servis funguje skvěle.
vyzvednutí špatně vydaného zboží / zákaznický servis
Omluva a okamžité řešení výše popsaného.
|
Tweet |