Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#44901Reklamace provedené záruční opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2020, před rokem

Hana Snopková

Znění stížnosti

Dobrý den, koncem července jsem reklamovala tablet Lenovo Yoga. Byl to už druhý takový tablet, první nám po roce vykazoval stejné vady, jako tenhle začal teď po téměř dvou letech, první jse měli pojištěný na náhodné rozbití a vyměnili jsme ho za stejný typ, proto druhý.
Tablet se přehříval, sekal, ukazoval špatné nabití baterie (300%), špatná komunikace s uložištěm (zablokoval). Bylo ho třeba často dávat do továrního nastaveni, aby vůbec fungoval. Podle servisního protokolu byla tato vada odstraněna takto: Obnovení bezvadné funkce vyžaduje resetování softwaru přístroje resp. jeho novou instalaci. Měli jsme od počátku spíše podezření na baterii, takže jsem chtěla její foto. Předešlý přístroj nám po zapojení na nabíječku doslova explodoval v ruce (zasmrděl, rána, rozbitý displej, sklo zůstalo vcelku, silně smrděl po spálenině, opálená byla i deska nábytku), proto jsem si první připojení k nabíječce náhrávali na telefon, naštěstí proběhlo vpořádku. Bezvadná funkce se nekonala, takže po necelém týdnu jsem ho poslala zpět, protože s opravou jsem nebyla spokojena. Servis mi poslal zpět cenovou nabídku na opravu, protože mezitím už uplynula záruční doba, oprava by mě měla stát 4.347,64 CZK, což cena asi dvou třetin přístroje. Na tuto cenovou nabídku jsem odpověděla a dvě e-mailové adresy, z jedné se mi vrátila automatická odpověď a potvrzení o přečtení z druhé nic, ale včera se paní ozvala servisu opět, že nemá informaci, jak jsem se rozhodla ohledné opravy.
Poslední komunikace se servisem:

Dobrý den,

dne 4.9. 2020 15:59 Vám byla odeslána reakce na opravu tabletu Vám a panu XXX (od toho mám automatickou odpověďa potvrzení o přečtení, od Vás nikoli) v tomto znění :

Dobrý den,
na konci července jsme reklamovali tablet, který se přehříval, ukazoval vadné nabití baterie (300%), sám mazal data. Oprava měla být provedena mezi 4.8. a 6.8.2020, a to: Obnovení bezvadné funkce vyžaduje resetování softwaru přístroje a jeho novou instalaci. Nepovažuji to za záměr, ale tablet na opravu putova dva pracovní dny, z opravy dva týdny. Současná reklamace se netýká přístroje jako takového, ale záruční opravy, která byla na něm vykonána v termínu 4.-6.8.2020 a po které byl přístroj bezvadně funkční. Ještě jedna věc, nepožadovala jsem foto přístroje, ale baterie, protože už při prvním zadání reklamace bylo zřejmé, že tam bude problém.

Po necelém týdnu testování to bylo vráceno, protože přeinstalování softwaru nevedlo k odstranění závady.

S pozdravem
Hana Snopková

Doba na zpětnou reakci se mi zdála dlouhá, takže dnes bych se Vám nejspíše ozvala sama, protože jste mi sami nedali moc prostoru na vyjádření. Vzhledem k tomu, že se jedná o reklamaci předešlé reklamace, trvám na opravě v záruční době, protože původní reklamace byla podána včas a servis ji neprovedl ke spokojenosti zákazníka, tj. přístroj není podle sdělení servisu plně funkční. Protože mi nebyla dodána po opravě původní nabíječka, ale jiná, žádám o navrácení původní nabíječky k přístroji.


S pozdravem
Hana Snopková

tuhle zprávu jsem posílala včera, paní dosud nečetla, pán jen potvrzení o přečtení.

Prokázat u soudu by to neměl být problém, doma byl tablet necelý týden, fyzická oprava před tím nebyla provedena a pokud měl být bezvadně funkční při návratu, tak proč po týdnu takhle rozsáhlá oprava. Navíc škodu si vyčíslili sami, takže prokazování ... Zkusím to ale nejdříve Vaším prostřednictvím, protože do budoucna nechci si zjišťovat u prodejce, kdo provádí záruční opravy popř. jezdit kupovat elektroniku do zahraničí, to by bylo i ekonomicky výhodnější, ale ne tak pohodlné a reklamace v pohodě, mám tam rodinu.


Produkt

Tablet Lenovo Yoga model:ZA0K0036CZ, ser. číslo:HGAG3T3J


Požadované řešení

Provedení skutečné kvalitní záruční opravy, ne jen přeinstalování přístroje.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 16:49, před rokem

Prodejce má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci včetně odstranění vady. Pokud vada, pro kterou byl výrobek reklamován není odstraněna, není reklamace vyřízena řádně.

V takovém případě se výrobek nereklamuje znova, ale je namístě rozporovat vyřízení reklamace. Vhodným postupem je zaslání/předání výrobku zpět prodejci s vyjádřením, že reklamace nebyla provedena řádně a popisem vad, které byly reklamovány, ale výrobek po reklamaci stále vykazuje tyto vady. Vyjádření je vhodné učinit písemně.

V takovém případě nemůže prodejce namítat, že již uplynula záruční doba, jelikož spotřebitelka rozporuje vyřízení reklamace, která byla uplatněna ještě v záruční době. Naopak prodejci zbývá k vyřízení reklamace jen zbytek 30denní lhůty. Tedy pokud předchozí reklamace, která nebyla řádně vyřízena trvala prodejci 21 dní, pak má na řádné vyřízení reklamace jen 9 dní. V opačném případě nevyřídil reklamaci řádně ani včas a spotřebitelka má právo i na odstoupení od kupní smlouvy (vedle práva na opravu věci či výměny za novou věc) a tudíž na vrácení kupní ceny výrobku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 14:53, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.