Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:114
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44981Nekalé praktiky cestovní kanceláře Invia (zájezd od Pantour)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2020, před 4 lety

Radek Hudík

Znění stížnosti

1.4.2020 jsem se obrátil na cestovní agenturu Invia.cz a.s. s žádostí o zrušení zájezdu z důvodu pandemie covid 19 a místo toho vystavení voucheru na sezónu 2021, bylo mi odepsáno, že voucher zajistí. Následně po opětovných urgencích mi byl poukaz nakonec 24.7. 2020 vystaven s datem platnosti do 31.10.2020. Na dotaz, proč mi nebyl vystaven lex voucher mi bylo odpovězeno, že jsem zájezd zrušil sám. „Donucen okolnostmi“ (krátkou platností voucheru, apod.) jsem se rozhodl vycestovat ještě o prázdninách tohoto roku. Našel jsem zájezd, prověřil u CK Pantour jeho dostupnost, podepsal elektronicky smlouvu, uhradil doplatek ve výši 21. 750,- dne 17.8.2020 v 16:04 a 18.8.2020 ve 12:18 mi telefonovala Invie s informací, že zájezd byl zrušen z důvodu - hotel vyhlásil stop stav. Hned mne napadlo, že se z jejich strany jedná o vylákání peněz od klienta. A to i s ohledem na to, že je okamžitě nevrátili. Přesto, že neměli čas je někam dále předat, peníze mi nebyly k dnešnímu dni 14.9.2020 vráceny.
Já jsem poukaz v hodnotě 28.190,- již uplatnil 17.8.2020, ke zrušení zájezdu došlo ze strany cestovní kanceláře !!! Já jsem vycestovat chtěl a zájezd v plné výši uhradil i s uplatněním poukazu. Celkové finanční prostředky ve výši 49.940,- mi tedy mají být vráceny, ale cestovní agentura mi tvrdí, že poukaz i nadále platí do 31.10.2020. Připadá mi, že CK Pantour dělá vše, aby poukaz propadl.


Produkt

zájezd ID Korfu 7157143


Požadované řešení

Navrácení finančních prostředků.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému