Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44989Nekvalitní zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2020, před 5 dny

Jakub Crha

Znění stížnosti

U této společnosti jsem si objednal zboží (dvoje pracovní boty), nebyl jsem však spokojen a zboží odeslal zpět na adresu kterou uváděli na svých stránkách. 2.9.2020 jsem poslal email s tím že odstupuji od smlouvy, tentýž den jsem vyplnil formulář pro vrácení peněz, 4.9.2020 jsem zboží odeslal a od té doby čekám na peníze.


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2020 16:07, před 5 dny

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředku umožňujícího komunikaci na dálku ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží a prodávajícímu zboží již vrátil, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelovi všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Pokud tak neučiní ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy spotřebitel od smlouvy odstoupil, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.