Společnost


MI SPORT d.o.o.

Počet nahlášených stížností:149
Z toho za letošní rok:51
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45007Nefunkční přístroj Ultrasonic Pest Repeller

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2020, před 5 dny

Hana Špačková

Znění stížnosti

Objednala jsem si přístroj do zásuvky proti komárům a jinému domácímu hmyzu - Ultrasonic Pest Repeller, 3 ks. Zaplatila jsem 1434 Kč. Je to podle mne podvod, přístroj vůbec neúčinkuje a naopak se mi zdá, že komáry přitahuje!!!! Máte někdo podobné zkušenosti? Dnes jsem zaslala reklamaci, ale jak zde čtu, nebudu si dělat naděje, že mi vrátí peníze. Bohužel, nákup přes internet.


Produkt

Ultrasonic Pest Repeller - uváděné funkce nefungují


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2020 16:28, před 5 dny

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

V případě, kdy lze usuzovat, že dodávání vadného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.