Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#45011Neuznána reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2020, před 2 měsíci

Jiří Theimer

Znění stížnosti

Dne 24.8.2020 jsme si odvezli sedací soupravu PALERMO Levá z obchodního domu v Ostravě.Volili jsme vlastní přepravu. Po opatrném vynesení do bytu a rozbalení soupravy, která se skládala ze 3 části, jsme zjistili, že 2 části jsou poškozené. U jedné části je špatně ušitý roh u druhé části byla prodřená část hrany sedací soupravy. Sedací soupravu jsme domů donesli cca v 19 hodin. Vadné části byly nafoceny a druhého dne 25.8. v 9:00 jsem jí byl osobně reklamovat v obchodním domě. Přiložil jsem foto. 27.8.jsem dostal zamítnutí reklamace, že jsme si poškození způsobili sami přepravou.Nabídnuta sleva 10%.Že je to moje chyba, že jsem si to měl rozbalit na parkovišti a zkontrolovat. Nereálné! Souprava pevně zabalená zafoliovaná! Na to, jsem opět zajel do obchodního domu a urgoval, že žádnou slevu nechci ale chci zboží v bezvadném stavu a né od začátku poškozené. Reklamce se postoupila vedoucímu reklamací. To ho jsem urgoval ohledně vyjádřená reklamace 2.9. a následně opět 9.9. až po třetím telefonátu 15.9. se vyjádřili, že reklamace nebyla uznána - způsobil jsem si sám transpotrem a nepřesný roh prý odpovídá normě pro čalouněný nábytek. Jako kompenzaci uvádějí -15% slevu. Zaplatil jsme si za sedací soupravu v neporušeném stavu a taky jsme očekával dodání zboží v bezvadném stavu a né od začátku poškozené.


Produkt

Palermo levá,


Požadované řešení

Očekával jsem výměnu vadných dílů za zcela nové neporušené díly.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2020 17:35, před měsícem

Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pokud spotřebitel obdržel poškozené zboží, je na prodávajícím, aby prokázal, že za vadu neodpovídá. Pokud tedy prodávající reklamaci zamítá, musí rovněž zdůvodnit, z jakého důvodu za poškození nedopovídá.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
13.10.2020 12:34, před měsícem

Dobrý den,

se zákazníkem jsem se nakonec dohodli na odstoupení od kupní smlouvy.

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2020 19:42, před 9 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Jiří Theimer

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.11.2020 21:08, před 4 dny

Hodnocení: