Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:171
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45098Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2020, před 4 měsíci

Květoslav Pouč

Znění stížnosti

Dne 28.8.2020 jsem si obědnal na e-shopu iScreen.cz 6 ks Savvies ochranná fólie na LCD displej pro Blackview BV5800 Pro.Zboží bylo dne 29.8.2020 zaplaceno převodem. Do dnešního dne jsem zádné zboží neobdržel, ani nedostal žádnou odpověď na email který jem spol. zasla, týden nato jsem dle formuláře co mají poslal odstoupení od smlouvy na který jem též nedostal žádnou odpověď. Telefoní čílo co je uvedené též není dostupné.
Nejedná se o velké peníze, ale pokud si obědnávku udělá více zákazníků tak to už malá částka nebude.


Produkt

6 ks Savvies ochranná fólie na LCD displej pro Blackview BV5800 Pro


Požadované řešení

Chěl bych vrátit zaplacenou částku zpět


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 16:04, před 4 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje doda-tečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2020 14:25, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.