Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45109Oprava dronu Hubsan

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2020, před 4 lety

Martin Domecky

Znění stížnosti

Dne 15.5.2020 jsem na recepci vaší firmy dal do opravy dron zn.Hubsan Zino,který ode mne přijal pan Havlík, sepsali jsme přijímací protokol a od té doby stále čekám na opravu. Po několika urgencích a ujištění panem H. i paní D.,že dojde k opravě, stále čekám a telefon mi nezvedají. Do vaší firmy jsem přijel mým osobním vozem z Karlových Varů, aby oprava proběhla co možná nejrychleji a zklamání z mé strany je převeliké, jsem v plném invalidním důchodu a takové jednání z vaší strany mi na zdraví nepřidá. Děkuji za odpověď Domecký Martin


Požadované řešení

Co možná nejrychlejší odpověď


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému