Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#45122Zboží nezasláno ani po zaplacení.Dětská kombinéza za 569kč.Napsali mi že oébjednávka je zrušena protože odpověd bude trvat do 48h.Nic se nestalo,napsala jsem znovu,tel.č.neexistuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2020, před 6 měsíci

Jana Pirochocá

Znění stížnosti

Objednala dětskou kombinézu za 569kč.Po zaplacení jsem čekala a čekala.Potom mi přišla zpráva že moje objednávka byla zrušena.Žádala jsem o vrácení peněz ale nedočkala jsem se.Můžete mi portadit kam se mám obrátit?Mají to dobře spočítané,nejdříve píšou že objeednávka ještě není zaplacena tak jsem si řekla že bance to asi nějak dlouho trvá.Napsala jsem jim,odepsali že přijali můj mail a že odpoví do 48h,zase nic.Napsala jsem znovu zase nic.Tak jsem požadovala vrácení peněz na účet ale mají to dobře spočítané.Údajně po 14dnech už nejde podat žádnou reklamaci.Jsou to ....škoda že stížnost nemůže obsahovat jadrná slova.Bylo by jich asi tisíc.Nějaká volba spravedlnosti přeci musí být.Kdo se může takhle obohacovat na úkor druhých.Zatracený internet ale když nemůžete chodit berete to jako jedinou volbu jak někomu udělat radost.Odpovíte mi co mám dělat?Děkuji Jana Pirochová


Produkt

Jaké podrobnosti?Žlutočerná kombinéza pro miminko.


Požadované řešení

Potřebuji poradit kde si mohu stěžovat a nenechám na nich nit suchou.Regulérní gauneři!!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2020 12:55, před 5 měsíci

Pokud byla objednávka ze strany společnosti zrušena, zanikl tím závazek. Pokud spotřebitel zaplatil společnosti kupní cenu za zboží, které mu ovšem společnosti nikdy nedodala a navíc zrušila závazek, získala tím společnost majetkový prospěch bez právního důvodu. Kdo se bezdůvodně obohatí, má v souladu s § 2993 občanského zákoníku povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

V případě, že prodávající nebude na výzvu reagovat a nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2020 21:30, před 5 měsíci

Dobrý den,

objednávka paní Pirochové 1546951006 v hodnotě 569 Kč byla v pořádku vyřízena a zboží bylo předáno k odeslání a je na cestě na zadanou adresu. Nechápu tedy její stížnost.

Problém zde byl pouze s platbou, jelikož paní zadala špatný variabilní symbol. Ihned, jak nám paní Pirochová poskytla číslo účtu pro dohledání platby, byla její objednávka ručně spárována s platbou a vyřízena.

Veškeré tyto informace byly poskytnuty paní Pirochové emailem.

V případě dalších otázek nás neváhejte kontaktovat.

S pozdravem

Leona Veselá
Zákaznická podpora LUNZO s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 10:24, před 5 měsíci

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2020 15:36, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2020 21:11, před 3 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.