Společnost


Vodafone Czech Republic a.s., dříve UPC Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#45252Pokuta za pozdní vrácení modemu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2020, před 25 dny

Nela Kroščenová

Znění stížnosti

Dobry den, v březnu jsem kvůli stěhování byla nucena ukončit smlouvu se společností UPC.Paní mi přes telefon řekla, ať odstoupení od smlouvy pošlu e-mailem. Do června mi chodilo stále vyúčtování, i když mi řekli, že je smlouva ukončena. Nicméně jsem to znovu řešila a tak mi řekli, že díky nouzového stavu udělají výjimku a smlouvu mi zruší k 10.dubnu. Poté mi naúčtovali pokutu ve výši 4000,- za to, že jsem jim modem neposlala včas. Několikrát jsem psala mail, že jsem modem už vrátila, a ať pokutu zruší, protože ani jejich jednání nebylo vhodné. Na to mi napsali, že jsem byla upozorněna, a že ať tedy obratem zaplatím na jejich účet pokutu.


Požadované řešení

Stornovaní pokuty


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2020 08:32, před 24 dny

Je-li věc (modem) ve vlastnictví společnosti, je spotřebitelka povinna tuto věc na výzvu společnosti vrátit. Žádá-li společnost zaplacení poplatku, musí prokázat, že na něj má nárok. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné.

Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2020 13:36, před 22 dny

Dobrý den, paní Kroščenová,

zařízení, které poskytujeme do pronájmu, je zapotřebí vrátit do 14 dnů od ukončení smlouvy. Tuto informaci uvádíme ve Všeobecných podmínkách, které najdete na https://www.upc.cz/pdf/pece-o-zakazniky/dokumenty/VOP_UPC.pdf, a také na ni zákazníky upozorňujeme e-mailem.

Pokud přesto nesouhlasíte s naúčtováním pokuty za včasné nevrácení zařízení, máte možnost záležitost reklamovat například prostřednictvím e-mailu na poradime@vodafone.com.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky


Nela Kroščenová

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2020 16:38, před 21 dny

Přes tuto e-mailovou stránku jsem to už řešila a bylo mi to zamítnuto.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2020 14:51, před 18 dny

Dobrý den, paní Kroščenová,

pokud už jste tuto záležitost řešila reklamací, která ale byla zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky


Nela Kroščenová

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.10.2020 15:12, před 18 dny

Hodnocení: