Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si motokolo přes eshop. Kolo nefungovalo a poslal jsem na výměnu pryžové kroužky, rozetu a řetěz. Poslali rozetu, kroužky, ale řetěz byl prý dobrý. Kolo stále nejelo. Poslal jsem tedy znovu řetěz a poslali mi zpět nový. Stav byl stále špatný: motor byl nefunkční, karburátor tekl, řetěz byl hlučný a neseřiditelný, kladka pro napnutí řetězu se uvolňovala, nádrž byla rezavá. Potřetí si nechali odvézt celé kolo. Volali, že motor je v pořádku, nádrž na benzín není rezavá a řetěz je také v pořádku a kolo jim bez problémů fungovalo a má reklamace je tedy neoprávněná a vše mám uhradit. Když jsem kolo vyzkoušel, stav se nezměnil a kladka se rozsypala po 50 metrech, kdy dojelo i kolo. Naposledy jsem poslal písemnou reklamaci s žádostí o odstoupení od kupní smlouvy pro opakované vady. Pan Šustai nesouhlasil s reklamací a odstoupením od kupní smlouvy a doporučil mi kolo přes inzerát prodat.
jedná se o MOTOKOLO DHS-SUNWAY Life 80 ccm
Kolo má nefunkční pohonnou jednotku a mám zájem o odstoupení od kupní smlouvy a navrácení peněz za vadné zboží.
|
Tweet |