Společnost


Petr Šustai

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4527Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2014, před 9 lety

Vladislav Křivda

Znění stížnosti

Objednal jsem si motokolo přes eshop. Kolo nefungovalo a poslal jsem na výměnu pryžové kroužky, rozetu a řetěz. Poslali rozetu, kroužky, ale řetěz byl prý dobrý. Kolo stále nejelo. Poslal jsem tedy znovu řetěz a poslali mi zpět nový. Stav byl stále špatný: motor byl nefunkční, karburátor tekl, řetěz byl hlučný a neseřiditelný, kladka pro napnutí řetězu se uvolňovala, nádrž byla rezavá. Potřetí si nechali odvézt celé kolo. Volali, že motor je v pořádku, nádrž na benzín není rezavá a řetěz je také v pořádku a kolo jim bez problémů fungovalo a má reklamace je tedy neoprávněná a vše mám uhradit. Když jsem kolo vyzkoušel, stav se nezměnil a kladka se rozsypala po 50 metrech, kdy dojelo i kolo. Naposledy jsem poslal písemnou reklamaci s žádostí o odstoupení od kupní smlouvy pro opakované vady. Pan Šustai nesouhlasil s reklamací a odstoupením od kupní smlouvy a doporučil mi kolo přes inzerát prodat.


Produkt

jedná se o MOTOKOLO DHS-SUNWAY Life 80 ccm


Požadované řešení

Kolo má nefunkční pohonnou jednotku a mám zájem o odstoupení od kupní smlouvy a navrácení peněz za vadné zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému