Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#45320Neuznana reklamace v zaruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2020, před 3 lety

Matthew Laspia

Znění stížnosti

Televize LG stara asi 2 tydny (zaruka 2 roky) se nam prevazila a spadla na zem. Televize ma 108 uhlopricku a byla nam prodana s nozickama,ktere jsou VELICE NESTABILNI a kdy se televize kyve dopredu,dozadu. Nozicky jsou male a pouze na stranach,takze prostredni cast televize neni vubec zpevnena.
Televizi jsme zapojili v tem samy den jak sjme ji koupili,nozicky byly pridany k televizi a my jsme odjeli do Prahy. Televize byla zakoupena v prodejne OKAY v Olomouci. Po prijezdu domu jsme zjistili,ze se televize prevazila a spadla na zem. Po prohlednuti televize zvenku jsme nenasli zadny skrabanec nebo trhlinku na obrazovce, televize byla zapojena do elektriky a byl na ni pavouk,takze byla k nepouziti.
Televizi jsme ihned zanesli zpatky do prodejny na reklamaci,ale bohuzel nam bylo oznameno,ze mechanicke poskozeni nespada pod reklamaci. Snazili jsme prodejci vysvetlit,ze my jsme to neudelali,ale nechtel nam s tim pomoci. Rekl nam,ze mame vetsi sanci zavolat na LG informacni linku a vysvetlit jim co se nam stalo. Rekl nam,ze jejich dodavatel pry tuhle reklamaci tezko prijme. Na nasi otazku kdo je jeich dodavatel,nam pracuujici v prodejne odpovedel,ze nam to bohuzel nemuze rict,ze je to TAJNE !!!
Tak to bychom teda radi vedeli,odkud ty televize berou??? Bylo to uz nejak pokazeno predtim a nozicky byli defektivni?
Tak jsme zavolali na LG a stejna pohadka. Mechanicke poskozeni neni hrazene pod reklamaci. Pry chteji fotky. Tak jsme zaslali fotky. Bohuzel tam nebylo misto na video,kde jsme mohli ukazat jak nestabilni televize je.
Zprava od LG:
Omlouvame se,ale mechanicka zavada se nevztahuje na reklamaci v zaruce.Podle fotek,nelze najit nic nezvykleho,pouze pavouk na obrazovce. Televize stoji rovne a nozicky nejsou poskozeny.Televize musi byt opravena v autorizovanem centru. Informace o centru najdete na nasi web strance.


Produkt

Televize LG43UN71003LB


Požadované řešení

ZIJEME UZ DELSI DOBU V ZAHRANICI A JESTE JSME SE NESETKALI S TAKOVYM PRISTUPEM KDY SE PROSTE S NAMI NECTHEL NIKDO BAVIT A PRAKTICKY NAM NEVERIL,ZE SE TELEVIZE SAMA PREVAZILA. LG JE NASE OBLIBENA ZNACKA A NIKDY JASME S NI NEMELI PROBLEMY. NECHAPEME,PROC BY JSME MELI NEST ZODPOVEDNOST ZA UPLNE NOVOU TELEVIZI.KTERA NAM TED NEFUNGUJE. A JESTE NAM NIKDO NEVERI,ZE SE PROSTE PREVAZILA SAMA.
TO,ZE NAM PRODAVAC V OKAY NEDOKAZAL RICT,KDE BEROU TELEVIZE JE TAKY VELICE POFIDERNI. MAME SI TEDY MYSLET,ZE TELEVIZOR BYL PREDESLE ZAKOUPNY LEVNE Z NEJAKEHO DUVODU NEKDE JINDE,NEZ BYL PRODAN NAM?

RADI BYCHOM TELEVIZI VYMENILI. MYSLIME SI,ZE ZAPLATIT 10 000 KORUN NA 2 TYDNY VYUZITI JE OPRAVDU DRAHA ZALEZITOST A JSME OPRAVDU ZKLAMANI,JAK SE K TOMU SPOLECNOST OKAY A LG STAVI. TELEVIZE JE OPRAVDU NOVA NA TO ABY SE TAKHLE POSKODILA A NOZICKY NEUDRZELI.

TAKZE BYCHOM PROSILI OPRAVIT TELEVIZI NEBO POPRIPADE VYMENIT ZA NOVOU.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému