Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45376Nedodané zboží - žádná komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2020, před 18 dny

Anna Kodadová

Znění stížnosti

Od 4.5. 2020 mám objednané zboží z eshopu Shopni.cz, nebylo mi odpovězeno na žádný email a po dvou zprávách na Facebooku se mnou přestali komunikovat úplně.


Produkt

společenský kostýmek - 4000115772038/MOD2 ; bunda - 33001856341/BIL ; lesk na rty -32956l095103/05 a plnizelný flakonek na parfémy - 32946396066/MAT


Požadované řešení

Ráda bych obdržela informace o mé zásilce. Poté bych chtěla zjistit zda je možné obdržet objednané zboží či ne. Pokud nebude možné získat objednané zboží, chci vrátit zaplacené peníze zpět na bankovní účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 14:02, před 18 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2020 18:16, před 17 dny

Dobrý den, poprosím zavolejte si zítra na naši info linku, problém vyřešíme, zboží samozřejmě dostanete.


Anna Kodadová

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.10.2020 10:06, před 16 dny

Hodnocení:

Komentář: Hned druhy den se mnou eShop začal komunikovat. Byli velice vstřícný k řešení mé záležitosti. Jediné co mne mrzí je ze to muselo dojít az do této fáze. Jinak děkuji za rychlé vyřešení a pomoc s mou stížností stránce vasestiznosti.cz