Společnost


DuPonti s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45392Dobrý den společnost nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2020, před 5 měsíci

Tomáš Kieweg

Znění stížnosti

Dobrý den společností jsem napsal, na jejich formulář, který mají na svých stránkách a vůbec nekomunikuji. Stále strhavaji peníze z účtu. A rád bych zrušil dané předplatné. Ale nevím jak. Pokud nekomunikují. Na seznamce dávno účet nemám. A když jsem se pokusil o zaslání obnovy hesla. Tak nefunguje. Předpokládám, když chtějí zaslat poslední čísla účtu. Umí identifikovat daného uživatele. Děkuji za odpověď a za rady.


Požadované řešení

Chci ukončit odchozí platby z mého účtu. A ukončit vazbu mezi mnou a společností.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2020 17:16, před 5 měsíci

Ze zkušeností ostatních spotřebitelů vyplývá, že jim společnost částku strhává v případě, že se registrovali na portálu https://www.katolickaseznamka.cz/.

Dle smluvních ujednání na https://www.katolickaseznamka.cz/terms-and-conditions je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu poskytovatele. Obdržení výpovědi je poskytovatel povinen uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho emailovou adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2020 09:57, před 5 měsíci

Dobrý den,
uživatel nás kontaktoval přes podporu a my mu odpověděli, tak jako odpovídáme na všechny zprávy uživatelů.
Jak jsme psali v odpovědi tomuto uživateli: na základě jeho žádosti jsme již zrušili opakované platby. Uživatel nejspíš věděl o tom, že má otevřený účet a na jaké seznamce, protože jej nyní opět využívá (viz obrázky v příloze).
S pozdravem
DuPonti s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2020 19:47, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 10:24, před 3 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.