Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#45405Závadné pečivo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2020, před 5 měsíci

Miroslav Zajíček

Znění stížnosti

V pátek 19.9.2020 jsem v prodejně Globus Plzeň - Chotíkov zakoupil kmínový chléb plátkový s dobou trvanlivosti do 20.9.2020. Dne 20.9.2020 však většina plátků chleba byla plesnivá. Upozornil jsem na tuto věc vedení prodejny (e-mailem), ale do dnešního dne mi nikdo nepodal vysvětlení ani se neomluvil.


Produkt

Plesnivé pečivo


Požadované řešení

Zvýšení kvality.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 07:30, před 5 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2020 10:59, před 5 měsíci

Dobrý den, pane Zajíčku,

velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost a děkujeme za zpětnou vazbu,

Pokud však máme problém vyřešit, potřebujeme znát detaily – název výrobku, místo nákupu, datum. Následně upozorníme na problém daný úsek hypermarketu a uděláme maximum pro ti, aby se podobná věc neopakovala.

Děkujeme.
Váš Globus

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2020 19:46, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Miroslav Zajíček

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.11.2020 09:33, před 4 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Původně jsem se obrátil na vedení prodejny Globus - Chotíkov. Nikdo nereagoval. Cílem bylo upozornit na problém, který vzniknul, aby se neopakoval.