Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, mám pojištěné vozidlo u ČSOB povinné i havarijní
nastala škodna událost prasklé přední sklo
na pojišťovnu jsem zavolal vysvětlil situaci operátorka chtěla číslo smlouvy apod.. Aby se seznámila se smlouvou
dala mi možnosti buď si to nechám opravit sám ve svém servisu nebo to nechám opravit u jejich partnerů s tím že budu mit spoluúčast 1000 Kč vybral jsem tedy jejich servis vše proběhlo v pořádku uhradil jsem 1000 Kč sklo bylo vyměněno s tím že po cca 14 dní mi bylo zděleno servisem po telefonu že pojistovna neuhradila celou část a požadují tedy částku po mně já to odmítl a teď mne servis dává k soudu údajně proto že auto bylo podpojistene při tom jsem pojištění zakládal po telefonu přes srovnavač pojištění prosím jak se proti tomu mohu bránit děkuji s pozdravem Truhlář
Pojištění vozidla
ÚHRADU POJIŠŤOVNĚ OPRAVU
|
Tweet |