Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#45406Podvodné jednání o proplacení opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2020, před 3 lety

Antonín Truhlář

Znění stížnosti

Dobrý den, mám pojištěné vozidlo u ČSOB povinné i havarijní

nastala škodna událost prasklé přední sklo

na pojišťovnu jsem zavolal vysvětlil situaci operátorka chtěla číslo smlouvy apod.. Aby se seznámila se smlouvou

dala mi možnosti buď si to nechám opravit sám ve svém servisu nebo to nechám opravit u jejich partnerů s tím že budu mit spoluúčast 1000 Kč vybral jsem tedy jejich servis vše proběhlo v pořádku uhradil jsem 1000 Kč sklo bylo vyměněno s tím že po cca 14 dní mi bylo zděleno servisem po telefonu že pojistovna neuhradila celou část a požadují tedy částku po mně já to odmítl a teď mne servis dává k soudu údajně proto že auto bylo podpojistene při tom jsem pojištění zakládal po telefonu přes srovnavač pojištění prosím jak se proti tomu mohu bránit děkuji s pozdravem Truhlář


Produkt

Pojištění vozidla


Požadované řešení

ÚHRADU POJIŠŤOVNĚ OPRAVU


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému