Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45409Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2020, před 3 lety

Veronika Burešová

Znění stížnosti

To, že člověk čeká na doručení balíčku celý den, to už si asi člověk zvykne.... Ale ze si zaplati dopravu, aby mu doručili balík domů, celý den doma na balík čeká a druheho dne mu přijde sms, že se balík nepodařilo doručit, ať si ho přijdu vyzvednout nebo si ho můžu nechat znova zaslat (takže zase dalsi den sedět cely den doma čekat jestlibse kurýr uráčí balík dovézt...)

Jako tohle je hodně sprosté jednání!!!!
Když už se nepodaří jeden den balík doručit, melo by být v zájmu Čp se snažit balík zniva doručit!!!!!

Jako na co si pak člověk platí Vaši službu doručení balíku DOMŮ!!!!!


Požadované řešení

Již jsem psala na daný eshop, ze kterého jsme objednávala, že by měli přehodnotit tyto kurýrní služby.

Bylo by na místě, kdyby Česká pošta vratila i nejakou část peněz, kterou jsem za dopravu platila...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému