Počet nahlášených stížností: | 3209 |
Z toho za letošní rok: | 36 |
Stále v řešení: | 0 |
To, že člověk čeká na doručení balíčku celý den, to už si asi člověk zvykne.... Ale ze si zaplati dopravu, aby mu doručili balík domů, celý den doma na balík čeká a druheho dne mu přijde sms, že se balík nepodařilo doručit, ať si ho přijdu vyzvednout nebo si ho můžu nechat znova zaslat (takže zase dalsi den sedět cely den doma čekat jestlibse kurýr uráčí balík dovézt...)
Jako tohle je hodně sprosté jednání!!!!
Když už se nepodaří jeden den balík doručit, melo by být v zájmu Čp se snažit balík zniva doručit!!!!!
Jako na co si pak člověk platí Vaši službu doručení balíku DOMŮ!!!!!
Již jsem psala na daný eshop, ze kterého jsme objednávala, že by měli přehodnotit tyto kurýrní služby.
Bylo by na místě, kdyby Česká pošta vratila i nejakou část peněz, kterou jsem za dopravu platila...
|
Tweet |