Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:86
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#45422Nedodané zboží, zaplacené převodem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2020, před 4 měsíci

Jitka Bojarová

Znění stížnosti

Dne 7.4.2020 jsem si objednala zboží, které bylo obratem zaplaceno.
Zpočátku přišel email, že obdrželi objednávku a čekají na platbu.

Na moje emaily nikdo neodpovídá, telefon na stránkách neexistuje.

Objednávka: #002291 vytvořena 07. 04. 2020 14:24:10
Způsob platby: Bankovní převod
Způsob doručení: ČR - DPD - Převodem
Kód Zboží Cena/kus Množství Cena
036 Praktický organizér pro zdravotníky - Barva : Káva 1x 178Kč
256 Čokoláda- zubní pasta 4x 50 Kč 200 Kč
252 Stříkačkový FIX - Barva : Růžová 10x 28 Kč 280 Kč
290 Propiska Sestřička bílá 8x 38 Kč 304 Kč
292 Propiska Doktor 1x 38 Kč 38 Kč
281 Tričko Komár sající krev - Velikost : L 1x 380 Kč 380 Kč

Celkem za zboží: 1 380 Kč
Poštovné: 140 Kč
Cena celkem: 1 520 Kč


Adresy pro doručení a fakturaci - Praha 10


Produkt

čokolády, stříkačky, propisky, triko v hodnotě 1380 Kč + 140 kč balné - celkem 1520 Kč


Požadované řešení

Ráda bych obdržela své zboží.
V případě, že zboží firma nemá nebo z nějakého důvodu nemůže dodat, bych očekávala o tomto informaci, popřípadě navrácení peněz.
Chtěla jsem podarovat kolegyně.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 16:52, před 4 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2020 11:35, před měsícem

Tímto žádáme podnikatelku, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 12:41, před 21 dny

Podnikatelka nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.