Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45579Drzost dopravce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2020, před měsícem

Lenka Kapitanova

Znění stížnosti

Dobrý den,podávám stížnost dopravce v Tachově, když jsem se zeptala proč je balík poškozený, řekl mi že je to moje chyba že ho vozí hodinu na autě. Dle domluvy ho měl doručit v 14 hodin a nakonec ho dovezl v 15 hodin. Tak nechápu proč mi vynadal že ho vozí hodinu. Dále byl na mě sprosty, že on nemá čas ani ma oběd. Pak mi řekl že si bude na mě taky stěžovat. Nechápu kde bere tu drzost . Já pracuji v obchodě a docela mě šokoval před zákazníkem s kterým jsem dělala registraci a udělal mi ostudu. Zda bude zboží od avonu fotit tento dopravce budu volit poštu doručení. Takové chování se mi u vás nikdy nestalo,že zaměstnavatel lidí který nemají vychování a neumí se chovat k obchodníkům v této těžké době. Platinovy koordinátor Lenka Kapitanova


Produkt

Drzost kuryra


Požadované řešení

Chci být informována o vašem postupu dál,jinak volím jiného doručovatel poštu, samozřejmě to jako koordinátor nahlásit i avonu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2020 16:46, před měsícem

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat tento problém s nevhodným chováním zaměstnanců společnosti přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho profesionálním chování a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2020 08:24, před 5 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.