Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45616Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2020, před 6 měsíci

Nikola Kalenská

Znění stížnosti

Dobrý den,
Objednali jsme si ze stránky mall.cz zásilku. Zásilku nám rozdělili na 2 balíky. Podle sms od kurýra, to měli přivést 14.10. v čase mezi 14-17h. Čekala jsem na zahradě od 13h do 18h a neuniklo mi ani auto. Přesto mi byl zaslán mail, že jsme nebyli zastiženi. Den na to mi přišla SMS o dodání zásilky mezi 14-17h ze dvou tel.čísel. Opět jsem čekala. Jeden balík přišel v 18h(to se stane)a druhý vůbec! Druhý kurýr(Nechápu proč na jednu adresu nejede jeden kurýr), nepřijel prý z důvodu neexistující adresy.První kurýr má asi lepší navigaci, když nás s balíkem našel. Ani dnes 16.10. balík doma nemám.Při telefonování kurýrovi č.2 mi v polovině rozhovoru mobil zavěsil! Měli by si vybírat spolehlivé a slušné zaměstnance.


Produkt

Zásilka z mall.cz


Požadované řešení

Ráda bych dostala svůj zaplacený balík.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 23:33, před 6 měsíci

Pokud nebyla doručovací služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 12:57, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.