Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45616Nedodání zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2020, před 7 dny

Nikola Kalenská

Znění stížnosti

Dobrý den,
Objednali jsme si ze stránky mall.cz zásilku. Zásilku nám rozdělili na 2 balíky. Podle sms od kurýra, to měli přivést 14.10. v čase mezi 14-17h. Čekala jsem na zahradě od 13h do 18h a neuniklo mi ani auto. Přesto mi byl zaslán mail, že jsme nebyli zastiženi. Den na to mi přišla SMS o dodání zásilky mezi 14-17h ze dvou tel.čísel. Opět jsem čekala. Jeden balík přišel v 18h(to se stane)a druhý vůbec! Druhý kurýr(Nechápu proč na jednu adresu nejede jeden kurýr), nepřijel prý z důvodu neexistující adresy.První kurýr má asi lepší navigaci, když nás s balíkem našel. Ani dnes 16.10. balík doma nemám.Při telefonování kurýrovi č.2 mi v polovině rozhovoru mobil zavěsil! Měli by si vybírat spolehlivé a slušné zaměstnance.


Produkt

Zásilka z mall.cz


Požadované řešení

Ráda bych dostala svůj zaplacený balík.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 23:33, před 7 dny

Pokud nebyla doručovací služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.