Společnost


Dermpharma s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45620Prošla kosmetika, proto trvám na vrácení peněz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2020, před 7 dny

Martina Korvasová

Znění stížnosti

Dobrý den včera mi přišel skoro 3 měsíce prošlý olej ,hodně zapáchal a když sem si ten olej předtím objednávala z jednoho kvalitního eshopu tam teda takhle nezapachal a nebyl ani prošlý . Trvám na vrácení peněz u tohohle eshopu bych si už nekoupila ani zubní pastu podle špatných recenzí co má .


Produkt

Pleťový olej fushi ( malinový)


Požadované řešení

Trvám na vrácení peněz děkuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2020 11:45, před 7 dny

Kosmetika se trochu podobá potravinám tím, že stárne a časem může ztrácet svůj účinek. Proto musí být na obale uvedena informace o trvanlivosti.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.