Společnost


Borotrend d.o.o

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45625Vrácení peněz - firma nekomunikuje

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2020, před 7 dny

Lucie Veseláková

Znění stížnosti

U této firmy byl zakoupen natahovací potah na gauč. Jelikož ale nesedí a není dle představ, rozhodli jsme se zboží vrátit a získat peníze za nákup zpět. Zboží je nutné vrátit na adresu firmy sídlící ve Slovinsku, ale pro přepravce zásilky je nutný e-mailový a telefonický kontakt, který ale není nikde k nalezení. Již jsme psali dva e-maily, na které nám nikdo neodpověděl.


Produkt

Natahovací potah na gauč


Požadované řešení

Žádáme o poskytnutí e-mailu a telefonu na firmu. Zároveň požadujeme vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2020 19:31, před 7 dny

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení. Spotřebitelka se může pokusit kontaktovat společnost na e-mailu info@tibushop.com.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.